show

22 Ocak 2015

BİR İMZA GÜNÜNDEN "İYİ Kİ TİYATRO VAR"

Merhaba...
Çok güzel bir İzmir gününden kucak dolusu sevgiler.
Geçtiğimiz cumartesi (17.01.2015) çok sevdiğimiz arkadaşımızın, Sevgili Gürol TONBUL'un imza günü vardı. 25 yıla yakın Diyarbakır'da başlayan bir dostluğumuz var. Eski çalışma arkadaşım, evliliğimizin temelini attığımız gün bizi yanlız bırakmayıp, yüzlerimizi takan dostumuz..


Oyuncu ve rejisör olarak yıllarını tiyatroya adamış Sevgili Gürol TONBUL'un kitap yazdığını duymak beni çok heyecanlandırdı.. ee bir oyuncudan  tiyatroya dair bir kitap beklenir değil mi? Sabırsızlıkla imza günün bekledik tabii..Yalnız bırakmak olmazdı,eşimle ben biraz gecikmeli olsa da saatinde oradaydık. Alsancak Yakın kitapevinde. ..
Kitaplarımızı aldık ve sıramıza girdik.Her zaman güler yüzü ve pozitif enerjisi ile sıradaki herkesle sohbetini hiç kesmedi :) ....Eşi sevgili Yasemin bizi ilk farkedendi..


Üçümüzün yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi, uzun zamandır görüşmüyorduk,sarıldık. Gürol beyin tepkisi çok güzeldi, elindeki kalemi bıraktı ve sıradaki okurundan özür dileyerek yanımıza geldi,selamlaştık.
Ama torpil yok, sıramızı bekleriz dedik :) bu arada Yasemin hanımla bol bol ayak üstü sohbetledik.
Sıra bize geldiğinde tam 5 kitap imzalattık. Çok mu fazla olmuşuz :)




Akşamı hemen okumaya başladım, malessef daha bitiremedim :( enteresan bir kitap olduğunu söyleyebilirim okuduğum kadarıyla...Tabii ki konu tiyatro çıkışlı.Oyunlarla bağlantılı herşey....



Yolun açık olsun Gürol bey...

Sevgi ve Saygıyla...



10 yorum:

  1. Ne kadar güzel dostluk.. Böyle olunca dahada uzun yıllar kalıyor. Tiyatro iyiki var. Okunalısı kitap olmalı.. Sağlıcakla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nursevin hanım. Güzel dostluklar bitmiyor,sadece ara veriliyor ve kaldığı yerden devam ediyor.
      Sevgiler

      Sil
  2. Gürol beyin yolu açık olsun :) İyi ki tiyatro var kitabının daha çok kişiye ulşaması dileğiyle ...
    İzmirli hemşerilerime kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Şeniz'cim instagram sonrası google ve bloğuna ulaştım,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim. Her zaman beklerim Sevgiler

      Sil
  4. bol okuyucular dilerim Gürol Bey'e. selamlar...

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Şeniz Hanım,
    Ne kadar güzel bir duygudur dostlarının başarıları karşısında hissedilen mutluluk…
    Gürol Bey'in yeni kitabi dilerim ki istediği okuyucu kitlesine ulaşır ve başarıları daim olur…
    Sevgilerimi bıraktım…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, İnşallah..Başarıların daim olmasını gönülden diliyorum bende.Teşekkür ederim güzel dileriniz için. Sevgiler

      Sil