show

17 Temmuz 2013

YOĞURTLU BİBER SALATASI

Değişik tatlar denemeyi çok seviyorum.Oldukça kolay ve değişik olan bu tarifi mutlaka deneyin.
Mail grubumuzda olan Sevgili Nezaket KARAKÖCEK' e ait. Denedim ve gerçekten sıkça yaptığım bir salata oldu. Teşekkürler beni böylesine lezzetli salata ile tanıştırdığın için.
Tarifine gelince;

  • 300 gr çarliston biber
  • Yarım çay bardağı kadar zeytinyağı
  • 2 yemek kaşığı dövülmüş ceviz
  • 4-5 diş küçük doğranmış sarımsak
  • Yarım su bardağı Su
  • 1 yemek kaşığı sirke
  • Yarım su bardağı Yoğurt
  • Karabiber,Pul biber,Tuz
Bir tavaya zeytinyağını dökün.Sarımsakları ilave edin 1-2 dakika kadar soteleyin. Biberlerin içlerini ayıklayın ve iri iri doğrayın. Sarımsakların üzerine ekleyin.İkisini beraber kavurun. Sonra su,karabiber,pulbiber tuz ve cevizi ekleyin.Suyunu çekene kadar pişirin. Ocaktan altından sonra sirkeyi ilave edin.Biberler iyice soğuduktan sonra yoğurdu karıştırın.

Servise hazır artık ..



Afiyet olsun. 

2 yorum:

  1. Böyle güzel bir tarifi bizlerle paylaşan Nezaket hn. ve size teeşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Nezaket karaköcek9 Ağustos 2013 01:48

    Emeginize yüreginize saglik..
    sayenizde böyle güzel Lezzetler baskalarina da ulasabiliyor.
    benimde severek yedigim bir salata oldu.
    tesekkür ederim paylastiginiz ve beni unutmadiginiz icin.Tariflerini zevkle okuyorum ve deniyorum.
    ellerinize saglik.

    YanıtlaSil