show

06 Mart 2012

YOĞURTLU BROKOLİ SALATASI



 Sevgili Müge nin blogunda gezinirken görmüştüm bu tarifi. Közlenmiş Kırmızı biberle yapmıştı.Ben biraz değiştirdim.Ama orjinal tarifine göz atmak isterseniz TIK ..:) Teşekkürler ..:))

Yarım kilo kadar brokoli
Yarım su bardağı kadar iri dökülmüş ceviz içi
Kuru acı sivri biber ( Közlenmiş kırmızı biberi de tercih edebilirsiniz ) 
Süzme Yoğurt 
Tuz
2-3 diş ezilmiş sarımsak
1 yemek kaşığı kadar toz kişniş 
Mayonez ( Ben kullanmadım ,orjinal tarifinde var )

Brokolileri haşlayın.Hafif diri kalsın.Ufak ufak doğrayıp servis tabağına alın. Kuru acı biberi ufak parçalara ayırıp üzerine ilave edin. İri dövülmüş cevizleri de ekleyin.Bir kaseye yoğurt,ezilmiş sarımsak,tuzu ve toz kişnişi  koyup karıştırın. Servisi hemen yapacaksanız yoğurtlu karışımı dökün, ama bekleyecekseniz servis yapacağınız zaman dökün.Erken döküp beklerseniz sulanıyor , tecrübe edilmiştir :( .Eminim çok beğeneceksiniz.Afiyet Olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder