show

06 Mart 2012

KREMALI MUFFİNLER



Bunları LEZZETİBOL sitesinde görmüştüm...Tam benlik pardon tam çocukların beğeneceği türden dedim..Haklı da çıktım.Çünkü, Kıvanç sağolsun sildi süpürdü hepsini...:)) Teşekkürler paylaştığın için .Orjinal tarifi için TIK.Gerçi bende aynen uyguladım.:)))))) Tesadüf aynı marka ürünleri bende almışım :)


Malzeme
3 yumurta,
 ¾ su bardağı toz şeker,  
¾ su bardağı Krema (150 ml),
 ¾ su bardağı un,  
1 çay bardağı ayçiçek yağı,
 3 yemek kaşığı kakao, 
 1 paket kabartma tozu,  
1 paket vanilin 
Arasına
400 ml süt 
ÜZERİNE
 ½ su bardağı süt, 
 1 çay bardağı krema 

Derin bir kaba 3 yumurta ve ¾ su bardağı toz şekeri ekleyin ve 7-8 dakika çırpın. Ayçiçek yağını ve daha sonra kremayı ekleyip çırpmaya devam edin. Son olarak elediğiniz unu, kakaoyu, kabartma tozunu ve vanilini ekleyip çırpın. Muffin kalıplarını içine muffin kağıtlarından koyun. Hazırladığınız hamuru kaşık yardımıyla muffin kalıplarına 1 parmak boşluk kalacak şekilde paylaştırın. Önceden ısıtılmamış 160 derecelik fırında 30-35 dk pişirin. Pişen Muffinleri fırından hemen çıkarmayın. Fırının kendi sıcaklığında 5 dk dinlenmeye bırakın.
Arası için ; 1 paket Carte d’or Çikolatalı Pudingi tencereye dökün. Üzerine 400 ml sütü ekleyip karıştırın. Orta ateşte koyulaşana kadar karıştırın. ocaktan alıp soğumaya bırakın. Soğuduktan sonra mikser ile çırpın. Krema sıkma aparatına koyun. Muffinlerin tam ortasından içini oyun keki dışarı çıkarın. Carte d'Or Çikolatalı Puding ile içlerini doldurup çıkarttığınız kek ile üzerini kapatın. 
Üzeri için;1 paket Carte D’or Krem Şantiyi ½ su bardağı süt ile çırpın. Üzerine 1 çay bardağı kremayı ilave edip çırpmaya devam edin. Krema sıkma aparatına kremayı doldurun. Muffinlerin üzerini süsleyin.   Bir gece bekletin. 
Ben özellikle üzeri için hazırlanan kremaya bayıldım. Kesinlikle süslerken hiç bir sıkıntı yaşatmadı.:) Yalnız bana az geldi. Muffin içi için hazırlanan puding arttı. İkisini karıştırıp keklerin üzerini süslemeye devam ettim. Alacalı bir şeyler çıktı ortaya ama nefis olmuştu.Şiddetle tavsiye edilir.:)))


Kıvanç yemeye başladı...ve devam ettiiii.:)

1 yorum: