show

08 Aralık 2011

Minik Ressam

Kıvanç'ın  Resim, Çizgiler ve Boya Kalemler Tutkusu ....

Kendi gibi küçük Resim Sergimize HOŞ GELDİNİZ...

Desteklerinden dolayı Resim Öğretmeni Sayın Lale TEMELKURAN' a teşekkürler.
Minik oğlumunda ellerine sağlık.

TOYOTa için yapılmıştı ( ! )
Deniz Altı ve Üstü

Kurbağalar


İlk resmimiz
Lumizin

ARTZOKA adında bir programın logosu

Uzay
Gemi

Uzay ve Robotlar

Notebook üzerinde Kurbağa  :))
2012

Yetenek ayrı bir meziyet...Yani gözünün gördüğü,hayal ettiğin bir şeyleri anlatmak istersin ,çizersin ...ama ne kadar anlatırsın?  
 Kıvanç, bebekliğinden beri kalemlerle uğraşmayı sever.Çizer,boyar...ama her şeyi..Kutularla uğraşmayı onlardan yeni şeyler yapmayı çok sever.Bazen o kadar muhteşem şeyler yaratır ki atmaya kıyamam. Oyuncakları hele arabaları.. şekilden şekile,renkten renge girdi. :)
Bu sene artık resim kursuna yazdırayım dedim.Araştırdık,soruşturduk. Bir tane bulduk,ama bulmamızla kaybetmemiz bir oldu ne yazık ki...En fazla 2 ay gidebildi.Resim öğretmenimiz Lale TEMELKURAN,sergisi ve bir takım işleri nedeniyle bir süre kurs veremeyeceğini söyledi.Ama çok üzüldük! :(  Bu arada Kıvanç'ın yaptığı resimleri toparladım ve ufak bir sergi düzenleyelim dedim. :) Umarım bu ilgisi hiç bitmez.
Emeğinize sağlık,Teşekkürler Lale Hanım. 

2 yorum:

  1. Şeniz bunlar ne böyle?Çok beğendim.Nasıl güzel çizmiş.İlerinin çok ünlü bir ressamı olacak sanırım.Tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Petek :).Elinden boya kalemleri düşmüyor inan... Bırakmasını da istemiyorum tabii :)Şimdilik çok seviyor,ama yeni bir kurs arayışı içndeyim.

    YanıtlaSil