show

29 Aralık 2011

:))))))

2011 in de son günlerine geldik artık...
Aralık ayının1. günü Kıvanç ın doğum günüydü.Bizim oğlanın doğum gününü, kutlu doğum haftası gibi 2-3 gün parti yaparak kutlardık. Ama bu sene kendim de o gücü bulamadım,yaşlandım mı ne! :( Bu sefer "aman uğraşamayacağım, sadece okulda kutlayalım " dedim.Allahtan kabul etti.:)) Güzel bir pasta yaptım...Çocukların hoşuna gideceğini düşündüğüm şekilli, şeker hamurundan kurabiyeler olsun istedim bir de. Sevgili ŞERMİN' in  Nefis KOKULAR bloguna bir göz atmam yeterli oldu.Allahım, ne güzel şeyler onlar öyle!!Bizimki arabaların fanatiği olduğu için arabalı kurabiyelerinden istedim.
İşte bu kurabiyeler!!!Ne güzeller değil mi? :)) Bayıldı Kıvanç .Ve çok şaşırdı,çığlıklarını duymalıydınız!!! :)


 Teşekkürler Nefis Kokular, ellerine sağlık! :))

Okuldaki Doğum günü pastamız ve kutlamamız.....


SAĞLIKLI, BAŞARILI YILLAR DİLİYORUM.Seni çooook seviyoruzzzz yaramaz oğlum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder