show

04 Nisan 2011

Nazım Hikmet'in Memleketimden İnsan Manzaraları'ndan Onbir Tablo adlı sunumu ile Rüştü ASYALI


01 Nisan 2011 Cuma günü İzmir' de "Nazım Hikmet'in Memleketimden İnsan Manzaraları'ndan Onbir Tablo" adlı sunumu gelen Rüştü ASYALI' yı izledim. Cem İDİZ'in piyanosu ile resital havasında geçti. Cem İDİZ bestesi ve piyanosuyla " onbir tablo"nun anlatımına eşlik ediyor.
İki bölüm halinde tam 1 saat 50 dakika performansı ile iki üstat da harikaydı...

Soluğumuzu tutup "on bir tablo"nun hikayesini dinledik...Nazım' ın anlatımıyla...Rüştü ASYALI, yerinden kalkmadan sadece ses ve mimikleri ile bize bu kadar zamanı nasıl geçirtti bilmiyorum :) Anlatımıyla bizim hayalimizde oluşturduğumuz karekterler nasıl bağdaştı bilmiyorum.Büyük sanatçı olmak bu herhalde. Söyleyecek o kadar çok şey var, söyleyecek başka da bir şey yok!
Oyun ya da sunum o kadar akıcıydı ki,kitlenmiş vaziyette izlediğimi biliyorum...Ama yanımdaki genç için aynı şeyi söyleyemem.Sıkıldı,hatta uyudu :) bir ara horlayacak zannettim :) Uyandırdım!
O geceyi ölümsüzleştirmek için fotoğraf çektirmek isteğimizi ise yerine getirdi,sağolsun. Bu arada kırmızı kazaklı olan benim :)

Oyunla İlgili Detaylar

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder