show

06 Mayıs 2010

selamlar...

Bu bahar ayları beni çok fena yapıyor. Uçuşan polenlerden dolayı hapşırmalar ve aksırmalar...Of ! çok sıkıntılı oluyor.Üstüne üstlük okullarında faaliyetleri aldı başını gidiyor.:)



Kıvanç'ların sınıfı 23 Nisan' da çok güzel bir gösteri yaptı. Keyifle izledik :). Kıvanç, sahneye çıkarken "Anne senin için gösteri yapacağım" dedi. Kuzum benim.

6 Mayıs Hıdırellezi kutladık!Arkadaşlarımla ve onların çocukları ile çok eğlenceli geçti.Özellikle Kıvanç için...Ateş yakıldı. 41 Karınca yuvasından toprak toplandı ( Bereketli geçsin diye sanırım). 41 bitkinin yaprakları toplandı ( Suda bekletilip ertesi günün sabahı evin her tarafına bu sudan serpilirmiş ki evi bereketli olsun.El yüz yıkanırmış...).Gül dallarına niyetler yazıldı ....falan.Aman ne çok şey yapmışız :). İnşallah bereketli bir sene olur. :)

7 Mayıs'ta Kıvanç'ların okulunda Şenlikleri varmış. Kermes yapılacakmış. Öğretmeni, her veliye yapmaları için kek,börek,pasta gibi ikramlıklar hazırlamalarını söylemiş. Bize de Mercimekli Köfte düşmüş.Yapacağız artık. Tarifi en kısa zaman da gelecek.



Aslında bekleyen bir kaç tarifim var ,resimleri yükledikten sonra yazacağım.



Sırada "Anneler Günü" var. Canım Annem uzakta olduğu için telefonla kutlayacağım artık. Bu vesile ile tüm annelerin, anne adaylarının "Anneler Günü"nü de kutluyorum.



Sevgiyle..

3 yorum:

  1. Şeniz Abla, blog çok güzel olmuş...lezzetli tariflerinin internette olması çok iyi oldu... ben yazdıklarımı hep kaybediyorum çünkü...:)

    YanıtlaSil
  2. Canım, her zaman beklerim..

    YanıtlaSil